Campanyes publicitàries

Resultat campanyes publicitàries

Durant aquestes setmanes, l’alumnat de 2 Batx de Cultura Audiovisual ha elaborat quatre campanyes publicitàries amb diferent temàtica com l’alimentació saludable, les diferències socials i l’assetjament escolar. Per poder-les realitzar correctament, han hagut de definir els objectius i continguts de la campanya, crear la imatge i l’estil gràfic, analitzar el seu target i descobrir quina seria la xarxa social i el format més adient. Avui, han compartit amb la resta de grups els resultats aprofitant per compartir els diferents punts fluixos i forts de les campanyes. Finalment hem arribat a les diferents reflexions:
– Cal tenir cura de qualsevol de les publicacions que realitzem. Qualsevol error gràfic o ortogràfic devalua la nostra campanya.
– Cal definir bé el públic i el llenguatge que utilitzem
– Les accions que demanen participació activa, ens ajuden a promocionar més els nostres missatges
– Hem de ser curosos i autocrítics per assegurar-nos que sabem transmetre correctament els missatges de les nostres campanyes.

Aprofitem per felicitar a tota la classe per la feina feta!

Deixa un comentari