Ens visita la dissenyadora de moda Aida Giménez

Aida Giménez, docent a LCI-Barcelona i dissenyadora de moda de Pull&Bear, ens ha explicat com funciona el món de la moda i com neixen les tendències.

Hem practicat a partir de la creació de “moodboards”, panells de conceptes on es plasmen les influències, els referents i les característiques formals d’una nova col·lecció.

Aquests són alguns exemples dels alumnes de Batxillerat Artístic:

V Exposició – Batxillerat Artístic

El pròxim 26 de maig inaugurarem la V edició de l’Exposició de treballs del Batxillerat Artístic. La mostra contindrà treballs de pintura, dibuix, fotografia, disseny i vídeo que han realitzat els alumnes del Batxillerat Artístic de l’Escola.

Es podrà visitar fins a l’11 de juny a la Casa de Cultura (C. Salvador Casas, 26) d’Olesa de Montserrat.

 

cartell_Batx_artistic

Visita i taller al Museu del Disseny

Els alumnes de batxillerat han fet una visita al Museu del Disseny de Barcelona per a veure la col.lecció de disseny gràfic, industrial, moda i arts decoratives.

Seguidament han fet el taller “Llegir l’objecte” per a comprendre què cal tenir en compte per a fer un bon disseny.

IMG_0498

Londres – Día 3

Empezamos el día con un buen almuerzo de pan, tostadas, leche y café. Seguidamente fuimos a la estación para coger el metro dirección a Notting Hill, donde visitamos el famoso mercadillo de Portobello Road, donde realizamos una actividad con el objetivo de conseguir información sobre el barrio. Era un juego y consistía en conversar con los habitantes locales para descubrir un poco más a fondo este pintoresco barrio.

Más tarde, nos dirigimos a Hyde Park y pasamos la mañana en Winter Wonderland, un parque de atracciones muy navideño que nos hizo volver a ser niños. Después de comer,  cogimos un bus para poder visitar la National Gallery, el museo de arte más grande de Londres. Allí, tuvimos la oportunidad de ver cuadros de grandes pintores como Van Gogh, van Eyck, Leonardo, Botticelli, Rubens, Turner, Rembrandt y Goya. Ya por la noche, fuimos a Picadilly Circus, el centro de Londres, donde disfrutamos de tiempo libre para conocer mejor la ciudad y cenar. En Picadilly Street tuvimos la oportunidad de visitar una de las librerias con más historia de la ciudad: Hatchard’s. ¿Qué mejor lugar para acabar un workshop de literatura? Finalmente, después de un gran día, volvimos al hotel paseando para disfrutar del Big Ben, Westminster y el London Eye iluminados de noche. Al llegar al hotel, el merecido descanso para preparar el día siguiente.

image1-2 fullsizerender-1

??????????

image2-2 image3-2 image4-2 image5-1