ENGLISH DAY RECAP

English Day was a success!  The annual event had all students involved. Everyone celebrated the importance of the English language through engaging exercises. Ranging from the Stone Age to modern and futuristic times, students were able to become creative with such activities like designing their own pirate telescopes and coat of arms. 
 
The students from  1ESO were responsible for the Stone Age period. They  presented the importance of the Stone Age weapons and taught the younger primary students how to make a bow and arrow from only an ice pop stick, dental floss and cotton buds. Other students presented the importance of the rock art as the origin of human emotions in art and the last group had the younger students paint their very own rocks while helping them colour it according to how they feel that day. 
2ESO created activties from the Middle Ages. Similarily to 1ESO, the four groups had a wide range of fun activities for the younger students. From presenting the importance of the Middle Ages, to creating a cardboard castle, students were able to design their own coat of arms and sundial, the earliest way of telling time, created from paper plates.
 
The 3ESO students taught the other students about the Roman Times. Such activities like a game based on Roman numerals was a hit! Students enjoyed the Roman jewlery craft and became experts on the Roman army. How cool are these?
 
Ahoy Matey! Lets become pirates for a day! 4ESO students had a lot of fun teaching the others about pirates! They designed their own activities from creating eyepatches to pirate telescopes and treasure maps.
 
1batxillerat taught the students about the Modern Age and futuristic times through the creation of an escape room and hangman game with vocabulary from the Modern Age. Students also had the chance of becoming painters of the Modern Age by recreating their own art. 
 
English Day has become a fantastic way to get the entire school involved. All students enjoyed the celebration and learnt about the time periods of history while having a blast!  Fantastic job!

20170609_12504320170609_103923

20170609_140439 (3)20170609_101128

Tilburg, París… i La Passió! Estrenem Booktrailers!

Després de quatre mesos de feina, aquest divendres els alumnes de 1Batxillerat que han participat en el Workshop de Booktrailers mostraran a la resta de l’Escola el resultat del seu treball. Durant la festa de Sant Jordi, podrem veure els dotze booktrailers que aquests alumnes han realitzat sobre les seves lectures preferides. Unes lectures i unes tasques que els han dut a llegir, analitzar i treballar el llenguatge audiovisual i que han pogut compartir amb els companys del Beatrix College de Tilburg i els del Lycée Paul Robert de Les Lilas. Del 8 al 12 de febrer, el primer grup d’alumnes va viatjar a Tilburg, Holanda, on va poder crear els seus guions amb els companys de Tilburg. Del 28 al 30 de març va ser el segon grup qui es va desplaçar a Les Lilas, França, i va estar tutoritzant els companys del Lycée Paul Robert en la creació dels seus booktrailers. L’experiència de desplaçar-nos a Tilburg i París ha estat molt gratificant i ens ha permès treballar en altres centres amb companys que només coneixíem per correu, conviure amb les famílies que ens han acollit i conèixer ciutats com Àmsterdam i París, que han fet d’aquest projecte una oportunitat personal totalment recomanable. A l’espera de l’estrena de divendres, des d’aquí volem agrair la confiança i la col·laboració dels alumnes i professors de la nostra Escola, els del Beatrix College de Tilburg i els del Lycée Paul Robert de Les Lilas, així com a les seves famílies, sense el suport de les quals aquest projecte no hagués estat possible. Repetirem!

 

a16 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 a1 a2 a3 a4 a5 a6 a7 a8 a9 a10 a11 a12 a13 a14 a15

 

WIR LERNEN DEUTSCH-JA! WARUM NICHT?

IMG_3295Seit dem 17.Januar lernen 9 Schüler der ESO und Batxillerat Deutsch.

Els alumnes d’aquesta activitat extraescolar comencen aprenent els colors, els números i els dies de la setmana per, de mica en mica, arribar a consolidar una base sòlida.

 

Aquatló a Batxillerat

Aquest matí els alumnes de primer de Batxillerat han participat en una aquatló a l’hora d’Educació Física a les instal·lacions de la Piscina Municipal d’Olesa. Hem muntat un circuit de cursa a la zona de la piscina d’estiu per després entrar a la piscina coberta per nedar. En total han sigut 1200 metres de cursa i 625 metres de natació. Enhorabona a tots els participants!

Aquatló_02

Aquatló_01

Una nova fornada de curtmetratges

Des de fa unes setmanes, l’alumnat de Cultura Audiovisual està treballant el llenguatge cinematogràfic a partir del desenvolupament de curtmetratges. En cada una d’aquestes entregues, treballem un tema en concret: La primera entrega valorava els angles i plans utilitzats, la segona tractava el muntatge i en aquesta tercera entrega, hem treballat els moviments de càmera. Aquí teniu els resultats:
Project Genesis – The Chair (Curtmetratge)

Poker (Curtmetratge)

Closed (Curtmetratge)

Art en directe: Werens en acció

L’artista Werens ens deixa part de la seva trajectòria com a Grafiter professional.

Ens pinta un grafiti en una de les parets del Daina Isard.

Una abella o una màquina? Una llanterna o una càmera? Feu les vostres interpretacions.

Ha creat una gran expectació i ha pogut compartir diferents punts de vista sobre la història i el concepte del grafiter.

 

Projecte 1 – Plans i angles

A Cultura Audiovisual hem començat amb els reptes. Cada setmana, l’alumnat de l’assignatura haurà de realitzar un curtmetratge amb unes característiques concretes. Per aquest primer projecte, era necessari escollir un objecte inanimat i, a partir dels plans i angles correctes, transmetre els sentiments d’aquest objecte. A continuació, una mostra dels resultats:

Mouse Love – Olivier i Alba (1Batx)


Per la propera setmana, hauran de realitzar un curtmetratge amb un diàleg on apareguin salts temporals. Aviat podreu veure el resultat.

Londres – día 4… y último

Empezamos el último día con una interesante visita a The Globe, la reproducción del teatro de Wiliam Shakespeare, donde nos explicaron cómo lo construyeron, las obras que se representaban y sus cambios a lo largo de estos años, además de una demostración del vestuario que los actores usaban. Para mostrarlo, disfrazaron a uno de nuestros compañeros y fue divertido ver como, paso a paso, Roger se transformaba en Ophelia. Incluso pudimos grabar un mannequin challenge en ese escenario de lujo y de la mano del guía del museo. Al salir, pudimos dar un paseo por el mercado navideño que había en esa zona y con unas vistas de lujo: Saint Paul’s Cathedral, donde nos acercamos poco más tarde para seguir nuestro recorrido en bus hasta Buckingham Palace, terminando allí esa maravillosa mañana con una comida todos juntos. Una comida con un toque de despedida, ya que después de comer paseamos hasta el hotel para recoger nuestras maletas y nos dirigimos hacia el aeropuerto en tren desde Victoria Station. Esta vez no sufrimos los efectos de la huelga de trenes, pero cuando llegamos al aeropuerto de Gatwick, nos enteramos de que nuestro avión salía con retraso y pasamos un par de horas extra en el aeropuerto –al fin y al cabo… ¡aún estábamos en Londres! Finalmente, cogimos el avión a las 9 de la noche, para así finalizar por completo nuestro viaje. La mañana del lunes fue algo dura, pero los cuatro días que dejamos atrás nos ayudaron a paliar tal dureza. Como dirían en Londres, fue ¡unbelievable!